Planirajte trening

Dobar plan i program treninga je jedan od osnovnih preduslova za uspeh u trenažnom procesu. Svako ko želi da se iole ozbiljnije posveti vežbanju trebao bi da sačini svoj plan vežbanja. To možete uraditi samostalno (ukoliko imate potrebno znanje) ili uz pomoć stručnjaka. Stalno možemo videti veliki broj vežbača koji neprestano lutaju između gomile vežbi radeći ih bez ikakvog reda i smisla. Stoga, pre nego što počnete sa vežbanjem, posvetite se izradi plana i sledite ga. Ukoliko nemate znanja, za savet pitajte personalnog trenera i rezultati neće izostati. Kod nas u LIFE ACTIVE fitnesu, fakultetski obrazovani treneri će Vam uvek biti na raspolaganju vezano za svaku vrstu izrade programa ili pružanja drugih vrste pomoći (personalnih i funkcionalnih treninga, grupnog vežbanja, rastezanja...).

Na samom početku trenažnog procesa treba sebi zadati cilj i izraditi plan vežbanja u cilju postizanja tog cilja. Dobar plan se zasniva na temeljnom i planski razrađenom programu na godisnjem nivou tzv. makrociklusu, koji je podeljen na mikrocikluse. Mikrocikluse bismo mogli definisati po fazama snage, mase, definicije i stabilizacije forme ili aktivnog odmora. Oni bi se trebali pravilno rasporediti zavisno o individualnim karakteristikama svakog pojedinca kako bi se postigao cilj.

Svaki plan i program je podložan izmenama i promenama koje mogu nastati zbog niza razloga. Zbog toga je potrebno sistematično i ažurno kontrolisati sve faze plana i programa, te ih prilagođavati trenutnim potrebama. Uz sistematičan i analitički način rada i pristup trenažnom procesu, možemo biti sigurni da rezultati neće izostati te da ćemo svakim danom biti sve bliži ostvarenju svoga cilja.

U LIFE ACTIVE fitness klubu postoji širok izbor CARDIO excite + linije, STRENGHT opreme (slobodnih težina), SELECTION I PURE STRENGHT sprava. Uz, jedinstven na ovim prostorima, IRON QUBE trenažer i veliki broj LES MILLS programa, bilo koja vrsta plana i programa je ostvariva i ne može postati jednolična.

Piše: Milica Jagodić