Koji je sport za Vas?

Odlučili ste da promenite svoj život. Želite da budete zdravi i u dobroj formi. Ako ste do sada bili neodgovorni prema sebi dopuštajući da se loše osećate i narušavajući svoje zdravlje, pogledali ste svoje dete i odlučili da ne smete biti neodgovorni prema njemu. Da biste sutra bili tu za svoje dete morate biti zdravi, a to znači da se zdravo hranite i da redovno vežbate.

Morate odabrati sport koji je za Vas najbolji!

U zavisnosti od Vaše forme i trenutne situacije u životu, postoje različiti ciljevi koje sebi možete postaviti. Biti zdraviji, smršati, izboriti se sa stresom, preoblikovati svoje telo ili jednostavno se družiti tokom fizičke aktivnosti. Cilj koji postavite sebi odrediće i način vežbanja. Ali osim cilja, na izbor sporta kojim ćete se baviti utiču i Vaša interesovanja i sklonosti.

U životima sportista vladaju stroga pravila: od dijete do odmora, od sposobnosti opuštanja do sposobnosti koncentracije i vere u samog sebe. Navešću samo par "tajni" profesionalnih sportista kojima biste i Vi mogli da poboljšate svoje zdravlje i uđete u zadovoljavajuću formu.

Naravno da neko ko se rekreativno bavi sportom ne može da provede ceo dan vežbajući, ali svakako može barem da proba da vežba kao profesionalac.

• Vrlo je važno kombinovati anaerobne i aerobne vežbe vodeći računa o izdržljivosti, ali i o trenutnoj snazi.
• Onaj koji se bavi trčanjem, trebalo bi da pokušava da postepeno povećava distance, a na kratkim relacijama da povećava brzinu i intenzitet trčanja.
• Najbolji način za povećanje mišićne mase je ponavljanje vežbi sa povećanjem težina: važno je menjati serije kako bi se radilo i na otpornosti.
• Morate osetiti da Vaš mišić “radi”. Ukoliko ga ne osećate, to znači da ta vežba ili ne pogađa mišić zbog Vaše konstitucije ili vežbu ne radite pravilno.
• Trening i kasni izlasci ne idu zajedno. Odmor i oporavak su od vitalnog značaja za gubitak masti i regeneraciju ćelija. Vaše telo mora biti spremno za nove izazove i opterećenja.
• Idealno je vežbati 4 puta nedeljno. Ako previse trenirate, mišić nema dovoljno vremena da se oporavi. Zbog toga dolazi do povreda, a kasnije i odustajanja od treninga.

Zbog toga trenirajte u LIFE ACTIVE. Uz pomoć naših stručnih i profesionalnih trenera postignite najbolje rezultate.

Piše: Milica Jagodić