Koje je Vaše opravdanje?

23.10.2014.

Koje je Vaše opravdanje?

Koliko puta ste sebi rekli da je gotovo sa time da dozvolite sebi da se prejedete? Ili koliko put ste rekli slatkišima – ne, a potom pojeli još samo jedno parče torte? Pa kada ste već tog dana prekršili ono što ste zacrtali kao svoju odluku, onda ste odlučili da neče voditi računa o ishrani još samo par dana – do sledećeg famoznog ponedeljka i potom ponovo!

Zbog toga Vam prenosim jednu zanimljivu priču.

Amerikanac Brajan Fleming (Brian Flemming) iz Mičigena je pre samo dve godine imao 283,5 kilograma sa svojih 30 godina. U to vreme je bio alkoholičar, imao je povišen krvni pritisak, bio depresivan, a vrednosti glukoze u krvi su bile na gornjoj granici.

U avgustu 2012. godine, on je igranjem igre “Draw Something” upoznao Džeki Estam iz Londona. Posle samo nekoliko meseci, nakon što je njegovoj majci amputiran deo noge zbog zdravstvenih problema, Fleming je u strahu, ispričao Džeki celu priču o sebi.

Tada mu je Džeki rekla da ona boluje od miotonične mišićne distrofije ali da vodi računa o svom životu što joj pomaže da njeni problem budu pod kontrolom, a da on svojim načinom života uništava sebe.

Brajan je odlučio da promeni svoj život. Prestao je da pije alkohol, počeo da vodi računa o svojoj ishrani i konačno počeo da vežba. U početku je hodao, pa trčao samo 5 minuta u mestu, da bi postepeno uspeo da trči sat vremena. Posle nekog vremena uspeo je da istrči 5 kilometara, pa potom i čitavih 10. U poslednje dve godine uspeo je da smrša čitavih 136 kilograma, a potom odlučio da istrči svoj prvi polumaraton (21 kilometar i 86 metara). Za trku je izabrao Detroit Chevy Dealers International Half-Marathon koji je održan 19. oktobra ove godine. Kao znak zahvalnosti prema Džeki koja je promenila njegov život, odlučio je da njegova trka bude istovremeno i prikupljanje novca za dalja istraživanja lečenja miotonične mišićne distrofije.

Tako da sledeći put kada budete rekli kako ne možete da smršate setite se ove priče, jer sve je u jakoj volji.

Da, umalo da zaboravim. Brajan je istrčao svoj prvi polumaraton. Za 2 sata 53 minuta i 4 sekunde. Njegov rezultat možete videti na linku http://results.xacte.com/?kw=freep ako otkucate njegovo prezime u polju za pretragu.  

Šta ste Vi odlučili?

Milica Jagodić

Rešenje za beskonačne dijete?

Šta ako ste napravili pauzu u treniranju?

Daje ti krila – priča o energetskim pićima

Koliko fizička aktivnost, zaista, pomaže da smršate?

Koliko treba da vežbate?

Da li su Vam potrebni proteini iz mesa?

Da li je potrebno da uzimate omega-3 masne kiseline?

Momci, žao mi je, žene su ipak bolji trkači!

Kako ćete izgledati posle četrdesete?

Spora ili brza muzika za trening?

Koliko je spavanje važno za Vaš trening?

Da li je više - bolje?

Da li Vam ibuprofen stvarno pomaže?

Efikasan trening u “starijem dobu”

Koliko prekomerna težina utiče na Vaše zdravlje?

Vežbanje i Vaše srce!

Zato što volim!

Upala mišića

Njegovo veličanstvo - beli čaj!

Weider-ov split sistem treninga

Crna čokolada - pravi izbor

Da li je mleko zdravo?

Da li je doručak zaista toliko važan?

Cimet - čuveni "zimski" začin

Koje je Vaše opravdanje?

Maraton - obavezna stavka Vašeg “bucket list”

Moćni đumbir

Kako vežbanje utiče na depresiju?

Vežbanje posle 40. godine

Vežbajte sa svojom težinom!

Gazirana pića bez šećera – dobar izbor?

Možete li da solite hranu koliko želite?

Koja je dijeta efikasnija?

Kako da se ne ugojite kada ste povređeni?

Kada se nađete u dilemi!

Koliko stvarno vežbamo?

Sasi voda

Kako sprečiti povrede tokom vežbanja?

Pravilna, zdrava ishrana i kvalitetan trening

Koja je Vaša omiljena muzika za trening?

Sedenje na poslu - loša vest!

Proteini i vežbanje

Da li je vreme da se odreknete loših navika?

Šta je metabolizam?

Banana - rajsko voće

Masaža nakon treninga - da ili ne?

Trening i san

Zbog čega je istezanje važno?

Odaberite svoju zonu vežbanja

Ovsena kaša za dobro jutro

Body Balance - ljubav na prvi pogled

Individualni trening

Da li je pliometrijski trening za Vas?

Zašto vežbati?

Vežbanje na visokim temperaturama

Značaj sporta za razvoj deteta

Aerobni trening - kada i zašto?

Kako da budete fit

Kako vežbanje utiče na Vaš metabolizam